STORE POLICY
We strongly encourage customers, if in doubt, to obtain additional information before making a purchase so that they are fully satisfied with their choice. We do our utmost to provide clear descriptions and images of our artworks, and you are also very welcome to come to the studio to view the works, so that you can always make an informed decision.
SHIPPING POLICY
Paintings can be shipped nationally or internationally via regular postal services or can be delivered by personal delivery within the Netherlands. Shipping costs depend on the destination and size of the work and are clearly stated at the time of purchase. Customers also have the option to pick up their purchase for free at the studio.
-
Packaging and shipping: All paintings are carefully packaged to prevent damage during transport.
-
Delivery time: The estimated delivery time depends on the destination and the shipping option chosen. Customers will be informed of the estimated delivery time upon purchase.
RETURN POLICY
Purchasing a work of art is a personal decision. However, as an artist, there are limitations regarding returns:
-
Damage during shipping: If you have received an artwork that has been damaged in transit, please contact us immediately. We ask that you provide photos of the damage so that we can assess the situation. If possible, we will replace the damaged work or refund the purchase price.
-
Unexpected dissatisfaction: If you are not satisfied, please notify us within 7 days of receiving the artwork. Although we are unable to accept returns, we may explore the possibility of providing a solution.
PAYMENT METHODS
Credit / Debit cards / iDeal
FAQ'S
-
Waarom zijn FAQ's belangrijk?Met FAQ's help je websitebezoekers snel antwoorden te vinden op veelgestelde vragen over je bedrijf en zorg je ervoor dat ze eenvoudiger kunnen navigeren.
-
Wat is een FAQ-onderdeel?Een FAQ-onderdeel kan gebruikt worden om veelgestelde vragen over je bedrijf te beantwoorden, zoals 'Naar welke landen verzenden jullie je producten?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'.
-
Waar kan ik mijn FAQ's toevoegen?FAQ's kunnen aan elke pagina op je website of je Wix mobile app worden toegevoegd, zodat deze op elk gewenst moment te bekijken zijn.
-
Hoe voeg ik een vraag en antwoord toe?Volg deze 4 stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Voeg een vraag en antwoord toe. 3. Wijs je FAQ toe aan een categorie. 4. Klik op 'Opslaan' en op 'Publiceren'. Je kunt je FAQ's op elk gewenst moment bijwerken.
-
Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.
-
Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.