WINKELBELEID
We raden klanten ten zeerste aan om bij twijfel extra informatie te verkrijgen voordat ze een aankoop doen, zodat ze volledig tevreden zijn met hun keuze. We doen ons uiterste best om duidelijke beschrijvingen en afbeeldingen van onze kunstwerken te verstrekken, daarnaast zijn klanten van harte welkom in de studio om de werken te bezichtigen, zodat ze altijd een weloverwogen besluit kunnen nemen.
VERZENDBELEID
Schilderijen kunnen nationaal of internationaal worden verzonden via reguliere postdiensten of kunnen worden geleverd middels een persoonlijke bezorging binnen Nederland. Verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming en afmeting van het werk en worden duidelijk vermeld bij de aankoop. Klanten hebben ook de mogelijkheid om hun aankoop gratis op te halen in het atelier.
-
Verpakking en verzending: Alle schilderijen worden zorgvuldig verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen.
-
Levertijd: De geschatte levertijd is afhankelijk van de bestemming en de gekozen verzendoptie. Klanten worden op de hoogte gebracht van de geschatte levertijd bij de aankoop.
RETOURBELEID
De aankoop van een kunstwerk is een persoonlijke beslissing. Als kunstenaar zijn er echter beperkingen met betrekking tot retourzendingen:
-
Schade tijdens verzending: Als je een kunstwerk hebt ontvangen dat tijdens het transport is beschadigd, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We vragen je om foto's van de schade te verstrekken zodat we de situatie kunnen beoordelen. Indien mogelijk zullen we het beschadigde werk vervangen of het aankoopbedrag terugbetalen.
-
Onverwachte ontevredenheid: Ben je niet tevreden, stel ons binnen 7 dagen na ontvangst van het kunstwerk op de hoogte. Hoewel we niet in staat zijn om retouren te accepteren, kunnen we de mogelijkheid onderzoeken om een oplossing te bieden.
BETAALMETHODES
Credit / Debitcards / iDeal
FAQ'S
-
Waarom zijn FAQ's belangrijk?Met FAQ's help je websitebezoekers snel antwoorden te vinden op veelgestelde vragen over je bedrijf en zorg je ervoor dat ze eenvoudiger kunnen navigeren.
-
Wat is een FAQ-onderdeel?Een FAQ-onderdeel kan gebruikt worden om veelgestelde vragen over je bedrijf te beantwoorden, zoals 'Naar welke landen verzenden jullie je producten?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'.
-
Waar kan ik mijn FAQ's toevoegen?FAQ's kunnen aan elke pagina op je website of je Wix mobile app worden toegevoegd, zodat deze op elk gewenst moment te bekijken zijn.
-
Hoe voeg ik een vraag en antwoord toe?Volg deze 4 stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Voeg een vraag en antwoord toe. 3. Wijs je FAQ toe aan een categorie. 4. Klik op 'Opslaan' en op 'Publiceren'. Je kunt je FAQ's op elk gewenst moment bijwerken.
-
Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.
-
Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.